Page 12 - Informail 214-221
P. 12
Wie is Wie Gevaarlijke situaties
Hallo, 8.
4
Ik ben Marloes
Hartkoorn 21 jaar
oud en woon in 3
Alblasserdam, maar
over het algemeen Aantal ongevallen
ben ik meer in 2 Aantal bijna ongevallen
Aantal gevaarlijke situatie
Rotterdam te vinden
omdat mijn vriend 1
daar woont. Hier voor werkte ik bij Vodafone,
hoewel het me daar prima beviel was de
reistijd te lang en zou het op lange duur JAN FEB MRT APR MEI JUN JUL AUG SEP 0
niet meer vol te houden zijn. Nu zit ik bij Meldingen gevaarlijk situaties en (bijna) Een Heftruckchauffeur reed over een stuk
Radio Holland en ik denk dat het me hier ongevallen van 15 mei 2003 tot heden. verzakt terrein (putje)en stootte zijn hoofd
goed zal bevallen (zeker de reistijd). Ook 1. Tijdens het spoelen van een koffi eautomaat aan het stalen plafond. Hij sneed hierdoor zijn
hoop ik jullie allemaal snel te leren kennen bij kreeg een medewerker door te niezen kokend hoofd en moest naar het ziekenhuis worden
naam en nummer zodat ik direct goed kan water over haar hand. Hier kan niks aan vervoerd waar hij 6 hechtingen kreeg. Een
dooverbinden. Maar mocht ik toch verkeerd worden gedaan en wordt beschouwd als RH EHBO-er heeft direct hulp verleend en is
doorverbinden mijn excuses ik doe mijn incident. meegegaan naar het ziekenhuis. Afdeling QA
best! Ik ga binnenkort beginnen met een 2. Vanwege een nat dek aan boord is een heeft een toolbox gehouden over het incident
avondstudie HBO psychologie en daar heb Technicus uitgegleden, hierdoor heeft hij zijn met alle heftruckchauffeurs. Er is een vaste
ik erg veel zin in. Voor de rest ben ik gek knie bezeerd. Dit ongeval is besproken in het rijroute afgesproken.
op shoppen, uitgaan en zondagen samen met werkoverleg en het is duidelijk dat je extra 9. Door wat onderhoudwerkzaamheden in
mijn vriend voor de TV hangen en naar voorzichtig moet zijn bij slecht weer. de kantine werd het vuil (pallets, karton
Discovery channel kijken. 3. In de trainingszaal van RH Rotterdam e.d.) geplaatst in de nooduitgang. Dit werd
liggen vloertegels los. Hierdoor zijn een aantal niet direct opgeruimd. De Service desk is
Personalia medewerkers van RH gestruikeld. De aangestuurd en het puin is meteen netjes
vloertegels zijn nu vervangen door
Uit dienst vloerbedekking. afgevoerd.
10. Er zijn een aantal meldingen
1/9 Douwe-Jan Post, Verkoper Binnen 4. Tijdens het sleutelen aan een radar raakte binnengekomen dat er te hard wordt gereden
AV te Rotterdam een onderdeel plotseling los na enige op het terrein van RH Rotterdam. Er geldt
1/10 Tessa van Weelie, Assistent Inkoper krachtinspanning. Het onderdeel (turning voor het terrein van RH Rotterdam een
te Rotterdam Assembly) kwam tegen het hoofd van de maximumsnelheid van 15 km per uur.
1/10 Jan Gunter, logistiek medewerker te Technicus aan waardoor hij een snee opliep. 11. Tijdens het klimmen in een (top)mast
Vlissingen Een EHBO-er heeft direct eerste hulp
Pensioen verleend. Aanwezige collegae werden op de heeft een Technicus zijn voet verkeerd neer-
gezet op de trede waardoor hij ongeveer 1,5
1/6/04 Jos Kruiswijk, Service Technicus te hoogte gesteld en zijn weer op hun hoede meter naar beneden viel. Hij kwam gelukkig
Rotterdam door het incident.
Geboorte 5. Tijdens het klimmen op een ladder miste met beide benen op het bordes. Een Technicus
dient te allen tijde zijn valbescherming te
18/8 Eline Elisabeth Lineke, dochter van de Technicus door een inschattingsfout de gebruiken.
Marcel (Service Technicus, NTB sport en sloeg met zijn arm tegen een sport door: Raantdew Gadjradj
Venteville) en Cindy van Gameren. eronder waardoor hij zijn pols schaafde. Het Implementatie van
01/9 Wouter, zoon van Martijn Beunk incident is besproken in een werkoverleg. Microsoft Exchange
(Accountmanager) en Barbette 6. Door onjuiste bedrading van een
Koerselman stekkerdoos, ontstond er kortsluiting. Als De afgelopen weken is er door de afdeling
Verjaardag actie zijn een aantal soortgelijke stekkerdozen ICT de nodige energie gestoken in de
02/9 Henk Risselada, Tessa van Weelie gecontroleerd. Hiervan bleek één van de voorbereiding van de migratie van Lotus
06/9 Hans Langezaal vijf stekkerdozen verkeerd te zijn bedraad. Notes naar Microsoft Exchange (Outlook).
09/9 Toon Los Deze was net niet beschadigd zodat er geen Inmiddels zijn we gestart met een pilot. In
11/9 Christiaan Sap kortsluiting kon ontstaan. deze pilot participeren zo’n 25 gebruikers
13/9 Marianne Blokzijl 7. De overstap van kade naar schip was groter van verschillende afdelingen. De eerste
14/9 Peter Schmeitz en hoger dan 1 meter. De Technicus vond bevindingen zijn positief. Nadat de pilot
16/9 Erik Rensink, Henk Middelkoop en het een gevaarlijke situatie en heeft dit ook is afgerond en de daaruit voortkomende
Daniel de Jong ter plaatse gemeld. Hierdoor ontstond de problemen en wensen zijn opgepakt, zal
18/9 Freek Plaatje, Ruud Roquas discussie wie verantwoordelijk is voor een worden gestart met een bedrijfsbrede
20/9 Gerard Hartgrens, Gerrit van dergelijke toegang. Er werd telefonisch contact implementatie van het nieuwe mailsysteem.
Veelen opgenomen met de veiligheidsman van TRN De detailplanning hiervoor zal nog worden
22/9 Jaap van der Linden, Rick Buijs en de afspraak werd gemaakt dat het schip opgemaakt en met de afdelingshoofden
26/9 Henk Roossien, Nel Huizer verantwoordelijk is voor het aanbrengen van worden besproken. Zodra dit is afgerond, zult
een goede toegang tussen schip en steiger. Ook u weten wanneer ook uw mailsysteem zal
zal de veiligheidsman bij het eerstvolgende wordt gemigreerd.
bezoek van het schip de toegang beoordelen. door: Anré Walraven
www.radioholland.nl